×
Реєстрація

Профіль

Информація для входу

або Ввійти

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email or Password is wrong!

Умови гарантії

Гарантійний термін 2 роки обчислюється з дати продажу. Датою продажу є дата оформлення товарно-транспортних документів і / або дата заповнення гарантійного талона.
Ця гарантія Постачальника дає право Покупцю на безкоштовний ремонт виробу в разі виявлення дефектів, пов'язаних з матеріалами і складанням.
Гарантійний, а так ж негарантійний і післягарантійний ремонт проводиться тільки в сервісних центрах, вказаних у гарантійному талоні, або авторизованих сервісних центрах.
в гарантійний ремонт приймається обладнання при обов'язковій наявності правильно оформлених документів: фірмового гарантійного талона із зазначенням заводського номера, дати продажу, штампом торгової організації та підписом покупця, а так само при наявності документів, що засвідчують покупку (касовий або товарний чек, накладна).

Гарантія не поширюється на:
– змінні приналежності (аксесуари) і оснащення до обладнання, наприклад: свердла, бури; свердлильні, токарні та фрезерні патрони всіх типів, кулачки і цанги до них; підошви шліфувальних машин і т.п. (Див. Список змінних приладдя / аксесуарів);
–пристрої механічного захисту верстата (запобіжні муфти, запобіжні шестерні і запобіжні штифти), пристрої захисту електричних ланцюгів;
– швидкозношувані деталі з обмеженим ресурсом, наприклад: вугільні щітки, приводні ремені, захисні кожухи, направляючі і подають гумові ролики, підшипники, зубчасті ремені і колеса та інше (див. інструкцію по оцінці гарантійного та ремонту обладнання). Заміна їх є платною послугою;
– обладнання зі стертим повністю або частково заводським номером;
– шнури харчування. У разі пошкодженої ізоляції заміна шнура харчування обов'язкове.

Гарантійний ремонт не здійснюється в наступних випадках:
при використанні обладнання не за призначенням, зазначеному в інструкції по експлуатації;
– при зовнішніх механічних пошкодженнях обладнання;
– при виникненні недоліків внаслідок недотримання правил зберігання і транспортування, обставин непереборної сили, а також несприятливих атмосферних або інших зовнішніх впливів на обладнання, таких як дощ, сніг підвищена вологість, нагрівання, агресивні середовища і ін .;
– при виникненні пошкоджень через недотримання передбачених інструкцією умов експлуатації або внесення конструктивних змін (див. главу "Техніка безпеки");
– при виникненні недоліків внаслідок стрибків напруги в електромережі або неправильного підключення обладнання до електромережі;
– при попаданні в обладнання сторонніх предметів, наприклад, піску, каменів, комах;
– при виникненні недоліків і поломок внаслідок несвоєчасність проведення планового технічного і профілактичного обслуговування, куди входять чистка й змащення обладнання у відповідності до приписів інструкції по експлуатації
- в разі самостійного внесення конструктивних змін.

Гарантійний ремонт частково або повністю розібраного обладнання виключений.
Обов'язок стежити за технічним станом, проводити настройку, регулювання, налагодження і планове технічне обслуговування покладається на покупця.
Налагодження, регулювання, налагодження, технічне та профілактичне обслуговування обладнання (наприклад: чистка, промивка, змащення, заміна технічних рідин) не є гарантійною послугою.
Після закінчення терміну служби рекомендується звернутися в сервісний центр для профілактичного огляду обладнання.
обладнання знімається з гарантії в разі порушення правил експлуатації , зазначених в інструкції з експлуатації.